每次聽 每次心情都很好
總是 讓我想起 好多個 今天

04年的今天 我高二
不知天高地厚 容易沾沾自喜
原來真的像老師說的 社團差異性
大學手語喜歡個體演戲 高中手語喜歡群體跳舞

05年的今天 我高三
不知民間疾苦 容易沾沾自喜
每天最期待就是 抓狂一族 辣媽滷味
學測緊追在後 我毫無危機意識

06年的今天 我大一
初生之犢不畏虎 還是沾沾自喜
校園歌喉戰 聖誕鬼屋 幹部訓練 畢業演唱會
怎麼我這麼衝? 原來我那麼勇!

07年的今天 我大二
混吃等死 持續沾沾自喜
小咖小黃陪著我們 日出而作日落而息
還有還有 比耶吼阿賣鴕鳥白目實驗羊刮糞板
身邊多了可愛的胡蓮 真好♥

08年的今天 我大三
飄飄邈邈 始終沾沾自喜
天很藍 雲很白 大武山很清澈很美
怎麼有種人事全非的落寞?







還好還好 我還是我

如果
當初很賤玩很開又白爛的大家
現在
全都又回來 聚集在一塊兒




那......應該會

更賤 玩更開 更白爛

XD







大家一起來欣賞欣賞吧 

:)



---------------------------------------

【Suddenly I See】

Her face is a map of the world
Is a map of the world
You can see she's a beautiful girl
She's a beautiful girl
And everything around her is a silver pool of light
The people who surround her feel the benefit of it
It makes you calm
She holds you captivated in her palm

Suddenly I see
This is what I wanna be
Suddenly I see
Why the hell it means so much to me

I feel like walking the world
Like walking the world
You can hear she's a beautiful girl
She's a beautiful girl
She fills up every corner like she's born in black and white
Makes you feel warmer when you're trying to remember
What you heard
She likes to leave you hanging on a wire

Suddenly I see

And she's taller than most
And she's looking at me
I can see her eyes looking from a page in a magazine
Oh she makes me feel like I could be a tower
A big strong tower
She got the power to be
The power to give
The power to see

Suddenly I see







arrow
arrow
    全站熱搜

    oceanyang 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()